tirsdag 8. januar 2013

Middagsplanlegging og stor shopping!

Dagen idag startet med første dag på skolen igjen, det gikk overraskende bra, vel å merke var det bare skole fra 0815 til 1145. Etter skolen dro jeg og Vanesse innom City Gym i sandnes for å ta en liten prat med dem :)

Etter det dro jeg hjem for litt mat lunsjen ble rimelig enkel for min del idag, det ble 3 egg og 2 knekkebrød på det ene knekkebrødet hadde jeg også ost på. Dro på trening, fikk trent bryst og triseps

Benkpress
Skråbenk
Cabelcrossover
Dips
Franskpress
Trisepsnedtrekk

Etter trening dro jeg for å hente min kjære, vi skulle på stor shopping på matbutikken, nam mat!
Bilde du ser under her vise litt av hva som ble handlet inn, vi har bestemt oss for å handle inn ca 1-2 ganger i uken, vi har handlet inn middag for 3-4 dager (lørdag blir litt annerledes enn andre dager ).

Middagen idag ble en oppskrift fra Kristine Weber

Du trenger:
1. kålerabi
Karbonadedeig
Hakkede tomater
hvitløk
ost

Kutt opp kålerabien og kok den slik at den blir myk. Mens denne koker kan du steke karbonadedeigen, når den er ferdig stekt, tar du hakkede tomater og hvitløk i og lar det putre litt, etter ca 2 min tar du karbonadedeigen over i en ildfastform. Når kålerabien er myk moser du den og tar litt magerkesam i og salt og pepper. Ta dette over karbonadedeig og strø ost over. Sett den inn i ovnen på 200 grader i 30 til 40 min.

NYT! dette er knall godt. Jeg hadde salat til men du trenger ikke ha noe mer til, men salat og ris kan også være med på å gjøre dette til et gigant måltid :)


Prates!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar